Na štart

Trvalo dlho, kým som sa odhodlala, ale nakoniec som predsa len tu – medzi blogermi. Navzdory tomu, čo píše v Tekvicovom prívarku Rado Ondřejíček (pred tvorbou ktorého sa, mimochodom, hlboko skláňam a týmto ho pozdravujem), som sa rozhodla uzurpovať si pre seba trochu virtuálneho priestoru a premeniť ho na miesto, kam umiestnim všetky veci, ktoré si chcem zapamätať. Aby som si to raz, keď budem stará a zábudlivá, mohla pripomenúť vo farbe a hd.  ☺

A tak sa tu pospomínajú knihy a filmy a miesta a chute a farby a vône a osoby a vôbec všetko, čo mi na mojej ceste cinkne do nosu.

Držím si palce. ♡

Leave a Reply

