I dream a dream

O pár mesiacov sa chystám na splnenie jedného svojho cestovateľského sna. Určite sa tu objavia nadšené dojmy, to je istá vec. Okrem neho mám ale slušnú kôpku iných túlacích snov a rozhodla som sa im venovať tento príspevček. Z kategórie “pobyt na dlhšie” ma najviac páli týchto päť:

1. Francúzska Polynézia

Polynesia.jpg

Neverím, že je niekde takéto tyrkysové more! A neuverím, kým neuvidím!

2. Nórsko

Norway.jpg

Platonicky milujem Škandináviu a najviac Nórsko. Lebo tam majú fjordy a túto krásnu aurorku na oblohe. A tiež, lebo tam žije Harry Hole. Čo by už len na takej krajine mohlo byť zlé.

3. Toskánsko

Tuscany.jpg

Olivy, víno, talianska zmrzlina, talianske jedlá, taliansky vzduch, Taliansko v jeho najrýdzejšej podobe. Pôjdem! A nevrátim sa, kým durchom nepresiaknem talianskym la dolce vita.

4. Provence

Provence.jpg

Provence, to je koncentrát krásy. Levanduľa, Stredozemné more, panorámy. St. Tropez, Cannes a Marseille. Koncentrácia tých najdôležitejších a najbohatších ľudí na svete. Plus ja, lebo ja zapadnem všade.  ☺

5. Nový Zéland

Zealand.jpg

A nie preto, že sa tam točil Pán prsteňov. Jednoducho je tam krásne a ja to chcem vidieť. Najlepšie čo najskôr, nech sa zo spomienok môžem tešiť ešte dlho dlho predlho.

Svet je krásny!

Ivs ♥

Leave a Reply

