Na novej adrese

bar1.jpgLáska na prvý pohľad!!! Bar, který neexistuje si v Brne za pár mesiacov svojej existencie stihol vydobyť miesto medzi najlepšími podnikmi v meste. Chystala a chcela som sa tam pozrieť už dlho dlhoo a cez víkend sa mi to konečne podarilo. A hovorím si, kde som bola doteraz?!?!? Úžasné prostredie, skvelá hudba, fantastický personál a hlavne dilišs ponuka, z ktorej si vyberie každý. Do Baru sa chodí na legendárne burgre, ktoré tu robia najlepšie v meste. A na drinky, ktoré špeciálne pre Bar vymýšľajú tunajší barmani a ktoré sú vážne veľmi dobré. Ja som ochutnala Štrúdl (drinčík na fotke vpravo hore), ktorý bol sladučký a naozaj chutil ako koláčik, kamošky vyskúšali Raspberry rain, ktorý bol zasa krásne voňavý, ružový, ľadový a naozaj ho bolo cítiť po malinách. Som si viac ako istá, že sa sem budem často vracať, aj keď je tu samozrejme trošku drahšie než v obyčajných knajpách. Jediný problém s Barom je ten, že bez rezervácie sa tam dostanete len veľmi ťažko, pretože majú vždy totálne narvané…

Dnes ma v súvislosti s Barom potešila správa, že majitelia otvárajú v horizonte niekoľkých mesiacov ďalší podnik v inej časti centra. Crazy Panda Circus bude zameraný ázijsky a komornejšie, ale už teraz viem, že s návštevou určite nebudem čakať tak dlho…

Bar mi zoslali nebesia! Za celé svoje brnenské pôsobenie som narazila len na mikro málo miest a podnikov, kde by som sa okamžite cítila tak dobre, skoro ako doma. Takže drahí, ak ma navštívíte, do vyhliadkového mestského programu vám určite zaradím aj návštevu miesta, ktoré má šmrnc a absolútne jedinečný genius loci. Tešte sa a trénujte jazýčky!  ♥

Ivs ♡

PS: A na záver ešte pár obrázkov, aj s výborným Malinovým dažďom  🙂

bar2.jpg

Leave a Reply

